vrijdag 6 juni 2008

Aftellen

De vakantie komt steeds dichter bij. Eindelijk eindelijk. We gaan naar een klein Frans eilandje in de Atlantische oceaan waar er volgens goede googlebronnen een microklimaat heerst. Ik weet niet of dat een garantie is op goed weer, want als het regent dan regent het toch en als de zon schijnt dan is het ook zo. Whatever, als de zon maar schijnt. :-)

Ik ben nog nooit zó toe geweest aan vakantie dan dit jaar. Voorbije maand was moordend druk en ik ben moe, moe, moe. Ik wil nu niets liever dan gewoon op mijn lui gat zitten, en misschien een beetje zonnebaden, beetje zwemmen, beetje wandelen, beetje uitwaaien, beetje met de Bloemen spelen, beetje Franse kaas eten, beetje met de voetjes in de zee, beetje lekkere croissantjes smikkelen, beetje boekjes lezen, beetje met de Bloemen in een bootje op de zee dobberen, beetje kruiswoordpuzzelen, beetje BBQ'en, beetje wijn drinken, beetje babbelen met Mijn Liefde en vanalles en nog wat een béétje, maar niet tevéél en gene stress en gene zever aan mijne kop alstublieft.

Al is het maar voor twee luttele weken op een jaar.

3 opmerkingen:

  1. Héhé, dat gevoel ken ik ergens wel, zie ook uit naar mijn vakantie in Spanje :-). Geniet er maar binnenkort van, ge hebt het dubbel en dik verdiend. Wel vreemd dat ge zo moe bent. Was ik zo vermoeiend tijdens mijn stage ;-)?

    Grtz,
    Bert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een fantastische en ontspannende vakantie toe!
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar scheet, toch, hier opt werk zeggen ze net dat ge niks anders dan regen hebt daar op uw frans microklimaat eilandje!
    Dan waarde beter met mij mee naar lissabon gegaan éh, ik zien poepbruin, niks anders dan zon zon en nog eens zon gehad...van alles een beetje gedaan, maar de portugezen waren gewillig, de zee onstuimig, het strand lekker warm, het eten niet te duur en den alcool was zichzelve...
    heerlijk uitgeruste collega, wenst jou hetzelfde, tot maandag

    BeantwoordenVerwijderen