dinsdag 8 april 2008

En, hoe ver staat het?

Op trouwvlak is er nog steeds niet veel beweging. Het staat wel al voor 99% vast waar de bedoening zal plaatsvinden en wat we gaan eten. Nu nog de DJ en de playlist vastleggen en het belangrijkste is geregeld. Wel hoor ik hier en daar rondom mij mensen die beginnen te roezemoezen. Ze vragen dan bijvoorbeeld:

"En, hoe staat het met den trouw? " (Goed, goed, er is tot nu toe nog niks tussengekomen)
"En, hebt ge al een idee welk kleed ge wilt hebben?"( Ja een pekzwart hoepelkleed met 16 onderrokken en een zwarte kanten sluier)
"En, hoeveel volk plant ge uit te nodigen? " (Veel volk, maar gij zult er helaas niet bij zijn, gna gna)

Ik was eventjes aan het stressen, een paar maanden geleden, maar nu weiger ik mij nog te laten opjutten. Het komt allemaal wel in orde. Waarom al die drukdoenerij in de trant van "wat een speciaal moment is dat toch, ik kan niet wachten tot het zover is", en "het moet de schoooooonste dag van mijn leven worden", en "ik krijg tranen in mijn ogen en smelt al op voorhand als ik denk aan hoe hij zijn huwelijksbeloften aan mij voorleest". En oooooh en aaaaaah...

Neen, want de twee meest speciale momenten in mijn leven die liggen al even achter mij. Het zijn tevens de allerschoonste van mijn leven. Momenten die mij hebben doen smelten als boter in de brandende zon. En sinds die tijd ben ik nooit meer gestold feitelijk.

5 opmerkingen:

  1. ooooh, ik kan niet wachten tot het zover is.
    benieuwd wat je zal dragen, en wat de bloemekes zullen dragen, en, en, ...
    en, is er ook een receptie? :) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héhé, straf, mijn periode als stagiair hoort daar dus niet bij ofwa? Phoe, schoon is da ;-).

    Grapje ze, het zal in ieder geval schoon zijn wanneer de moment er is. Het is u, uw Liefde en natuurlijk de twee bloemen van harte gegund!

    Groetjes,
    Bert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niesje, jullie hebben nog tijd zat, echt waar!
    Ik ben gewoon nieuwsgierig naar ... alles eigenlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ge gelijk hebt! Den dag zelf is om voor dat ge 't weet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik versta je volledig niesje ;)

    Heel fijn ook is om een pinguin achter uw veren te krijgen die denkt dat ge dit jaar in juni trouwt ipv volgend jaar en helemaal stresst omdat ik nog geen kleed heb en ook nog geen aanstalten had gemaakt om achter een kleed te gaan zien, totdat ik doorhad dat ze zich van jaartal had vergist ;)

    BeantwoordenVerwijderen