donderdag 16 april 2009

In volle ontluiking

Eindelijk begin ik er een beetje van te genieten. Het idee van 3 bloempjes om voor te zorgen begint te wennen, ik kijk al uit naar 4 maanden thuis met onze Mini Bloem en de eerste 6 maanden halftijds, de vermoeidheid is er nog wel maar de misselijkheid trekt langzaam maar zeker weg.... zo lang ik maar niet teveel chocolade paaseieren en ham kaas croissants van de Panos eet. En als ik héél goed voel, dan voel ik Mini Bloem zo nu en dan eens dag zeggen met haar handjes of kriebelen met zijn teentjes. Hihi, neen, het geslacht kennen we nog niet. Toch nog niet voor de volle 100%.

En wat ook veel deugd doet. Ik moet niet meer wringen om mijn broeken dicht te krijgen of in een lompe joggingbroek naar mijn werk gaan. Dankzij de liefdadigheid van mijn schoonzus de Queen die terug helemaal fit, slank en ontzwangerd is van zoon Ruben, kan ik terug comfortabele kleren dragen. 2 grote zakken met positiekleren mag ik van haar gebruiken! Om elke dag af te wisselen zonder mezelf beu te worden. Merci Queen!

3 opmerkingen:

  1. Bij Jo staat nog een zakje kleren van mij. Anders pik je die maar op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woahaha annemie. Goed gedaan van mij he denise?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent vergeten te zeggen dat 1 van die zakken gevuld was met kleren die van u kwamen! ;-)
    En slank zou ik mezelf niet noemen, maar 'iets minder zwaar' komt beter in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen