donderdag 18 september 2014

Te biecht na 10 jaar moederschap.

Grote Bloem werd onlangs 10. Tijd om een aantal dingen op te biechten.
Dit zijn 10 dingen waar u mij 10 jaar geleden niet op zou hebben betrapt.

  1. In mijn eentje een halve fles wijn leegdrinken op een doordeweekse avond. 
  2. Met plezier en schaamteloos meezingen met én dansen op commerciële brolmuziek genre Nicky Minaj of Katy Perry.
  3. NU willen zien wie mijn profielfoto geliked heeft op Facebook
  4. Een half pak carréconfiturekes opeten omdat ik te uitgeteld ben om een appelsien te schillen.
  5. Letterlijk misselijk worden van het nieuws. Vreemd, want wat Dutroux deed was ook erg.
  6.  5 à 10 km aan één stuk lopen (OK, ik geef toe, dat was 2 jaar geleden). 
  7. Samen met andere ouders schaamteloos staan roepen aan de rand van een hockeyveld.
  8. Spontaan Frans praten om bewust niet verstaan te worden.
  9. Een hele zondagmiddag lang een Playmobil school in elkaar zetten. 
  10. Figuurcorrigerend ondergoed dragen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten