donderdag 7 juni 2007

Soes

Deze morgen ben ik opgestaan met een bijna onweerstaanbare drang naar een lekkere roomsoes, een drang die in de loop van de voormiddag alsmaar onweerstaanbaarder werd. Tot ik ze tenslotte, alle cellulitiskuilen ten spijt, gewoon niet meer kon weerstaan. Om mij minder schuldig te voelen achteraf heb ik collega M. gevraagd om mee te delen in de zonde en daarom hebben we ons vanmiddag getrakteerd op een lekker onverantwoord calorieënbommetje. Jammer genoeg heb ik geen foto kunnen maken van mijn heerlijke slagroomsoes, noch van zijn fruitig frambozentaartje. Of misschien gelukkig voor u, beste lezers, want bij de aanblik van al dat lekkers was u ongetwijfeld stante pede naar de dichtsbijzijnde bakker gelopen en was ook úw voornemen om enkele kilo's kwijt te geraken gelijk weer om zeep.

Daarom, dus om mijzelf en u terug wat moed en motivatie aan te praten, post ik nu een foto van een heerlijke verantwoorde zachte groene malse krop sla.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten