zaterdag 29 september 2007

Poging tot update:

-Kleuterbloem gaat terug naar school, en ze vindt het nog leuk ook.
-Babybloem's leven staat tegenwoordig voornamelijk in het teken van eten.
-Onze nachten zijn al iets minder onderbroken maar bevatten gemiddeld nog steeds een uur of 5.
-Choco is geadopteerd door een lieve collega met een lieve dochter.
-Mijn loopneus en niesbuien waren hierdoor verdwenen tot ik getroffen werd door een vervelende sinusitis.
-Ik ben met mijn Liefde terug in de wereld van de doe het zelver gesprongen. Reeds 2 volle weekends hebben wij nuttig besteed aan het plamuren, schilderen en vernissen van onze toekomstige nieuwe slaapkamer. Leuk is anders, maar ja, zo beseft een mens nog maar eens wat het is om vuil te worden en écht een douche nodig te hebben.
-Mijn Liefde is op sollicitatiejacht en zit tegenwoordig popelend te wachten op een verlossend telefoontje.
-Op mijn werk vallen de ontslagen bij bosjes, het mijne is er gelukkig nog niet bij.
-Mijn hoofd staat tegenwoordig niet naar bloggen, maar naar iets anders waar ik nog niet teveel over kwijt wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten