maandag 11 februari 2008

Het lukte, het lukte, het lukte. Jochei!



Oh neen, help mij!

Het eerste echte duidelijk uitgesproken woordje van Kleine Bloem is...DORA!

En als ik het nu van iets écht op mijn heupen krijg dan is het wel van dat irritante, kleine, bruinharige alles-tot-in-den-treure-herhalende kleutermeisje dat zogezegd educatief is omdat ze soms ook belangrijke 'leerrijke' Engelse woorden uitkraamt zoals 'triangle'.

En nu moet u niet afkomen met: "Laat haar er dan niet er naar kijken, hè". Want IK laat haar er niet naar kijken. De schuld ligt volledig bij mijn schoonmoeder die in het bezit is van één of andere Dora-DVD. Ik verdenk haar ervan dat ze Kleine Bloem 's maandags (haar vaste babysitdag) de hééééle dag door het Dorawichtje laat brainwashen. Grmmmbbl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten