zondag 5 oktober 2008

Het moest er eens van komen

Mijn Liefde? Ik ben trots op hem. Echt waar. En ook op mijn schoonvader. Want vandaag hebben ze samen een terras aangelegd. Ons terras dan nog wel. Nu, groot is het ding niet en het is ook ietsiepietsie jammer dat de zomer reeds gepasseerd en ik het niet heb kunnen vieren door erop te gaan zitten met een glaasje wit, MAAAAR... dat neemt niet weg dat ik toch trots ben. Want vandaag heeft het de hele ellendige rottige druilerige snertzondag geregend. En toch hebben ze niet opgegeven, vader en zoon. Als het morgen weer licht is zal ik mijne kodak eens uit de schuif halen om hun hard labeur te vereeuwigen.


Voila: onze koer bij daglicht

2 opmerkingen:

  1. Bekijk het positief: nu heb je volgende zomer iets om naar uit te kijken :).
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als bonus: een paar heerlijk zonnige dagen gehad, dit afgelopen weekend. Genoten?

    BeantwoordenVerwijderen