maandag 21 september 2009

Ledige dag

Vermoedelijk heb ik vandaag de meest letharische dag van mijn leven achter de rug. Wat heb ik (niet) gedaan?

7u: Opgestaan met immens ochtendhumeur, ontbeten al snauwend tegen de Bloemen dat ze moesten haast maken, Bloemen een beetje meegeholpen met wassen en aankleden, Bloemen nog een kwartier voor TV gezet.
8.30u: Bloemen per auto naar school gebracht.
9u: Terug thuisgekomen, op de zetel geploft, naar Vitaya gezapt en vrijwel meteen in slaap gevallen.
10u: Suf mijn telefoon opgenomen. Collega M. wilde eventjes polsen of er nog geen verandering had plaatsgevonden in mijn toestand, de plezante (grrrr, maar toch ook wel lief)
10.30u: Opnieuw in slaap gevallen op de zetel.
11.30u: Na het aanschouwen van een Vitaya programma waarin iedereen zo gebaat was met een sap en soep detox dieet, me een half uur afgevraagd of ik misschien ook wel eens soep zou kunnen maken als opkikker.
12u: Uiteindelijk besloten dat ik geen zin had in soep, laat staan om ze te maken, en dus maar weer in slaap gevallen.
13u:  Wakker geworden van de honger en de restjes van gisteren opgegeten
14u tot 15u: Aan mijn laptop gehangen, omdat ik het zuur kreeg als ik terug ging liggen.
15.30u: Bloemen per auto van school gaan halen.
16u: Bloemen een vieruurtje gegeven en 3 boekjes voorgelezen (de gesynthetiseeerde versies).
17u: Naar de Bomma getogen, alwaar ik de Bloemen voor de TV heb geploft en mijzelve in de zetel met de Story.
18u: Stoofvlees gegeten op Bompa's wijze
19u: Naar huis
20u: Met hulp van Mijn Liefde de Bloemen in bed en bad gestoken.

Ok, voor morgen moet ik absoluut iets plannen. Al was het maar bevallen.

2 opmerkingen: