vrijdag 18 september 2009

Poppetje gezien? Kastje dicht!




De nazomer is alvast ingezet.
Nog even...

Niet dat ik uit verveling met mijn tenen behoef te spelen. Het is druk genoeg in de Bloementuin. Zoals u wellicht al gemerkt heb door mijn maandenlange afwezigheid. In beslag genomen door zoveel wereldse zaken, werk, huis- tuin- en keukenbeslommeringen en natuurlijk het leven in mij... Dat me vorige week trouwens een dikke loer gedraaid heeft. Alles leek erop dat de derde Bloem in aantocht was. Weeïg gevoel dat overging in weeën en 2 slapeloze nachten met wakende vroedvrouwen. Iedereen in paraatheid, alle plannen uitgesteld, de miniluiers binnen handbereik.

Maar ineens, niks meer... Na 4 cm wroeten besloot derde bloem het toch nog even voor gezien te houden.

Geduld is waarlijk een schone deugd.

1 opmerking: