zondag 20 juni 2010

Het grote kampeeravontuur deel 2.

Ik kan u vertellen dat het kampeeravontuur van Grote Bloem een gigantisch succes was. Dit dankzij:

1. de spaghetti en het waterijsje
2. het toneelstuk met meester L. in de rol van Goudlokje en juf K. in de rol van babybeertje
3. het feit dat ze mocht kiezen naast wie ze wilde slapen.
4. en de sandwish met choco als ontbijt.

Dikke oef. En nu wil ze natuurlijk "nog eens gaan kamperen mama". "We zullen wel zien", heb ik, zoals gebruikelijk, geantwoord.
Feit is dat Mijn Liefde kamperen even erg haat als een kat een bad, en ik dat avontuur dus alleen zal moeten trotseren. Wat ik op zich geen probleem vind, als het maar niet regent en ik gedoemd ben om met mijn Bloemen hele regendagen al ganzebordend in een iglotentje door te brengen. En dan spreek ik nog niet over de natte handdoeken, klamme slaapzakken en lekkende binnentent. Dus, we zullen wel zien. Misschien binnenkort, een dag of twee drie, in de Ardennen. En intussen wachten we geduldig op het zonnetje.

2 opmerkingen:

  1. oh zeg, en zou O. zoiets niet zien zitten: kamperen en toch weer niet...

    http://www.boerenbed.nl/BBB/index.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Evelien, misschien misschien...dat ziet er echt wel keitof uit! Thanx voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen