zondag 19 december 2010

Een liefdadige Kerstdaad!

Soms doet een mens nog wel eens zotte dingen voor het eerst. Zoals gisteren, toen ik voor het eerst in mijn leven met nog 3000 andere kerstmannen en -vrouwen 5 km  door de sneeuw ploeterde. Ja, ik moest mij ook verkleden.Voor het goede doel (Music for life) had ik dat ervoor over en gezien de barre weeromstandigheden vond ik het zelfs geeneens zo erg, al heb ik de baard wel achterwege gelaten.Want na 10 minuten door een hoopje harige ijspegels naar adem happen leek me niet zo prettig.  Flatterend voor het oog was het echter niet, zo'n kerstpak boven je traditionele winterse sportkledij. Dat bleek wel toen mijn waggelende verschijning bij een omstaander de weinig gemeende en naar mijn mening iets te cynische opmerking: "Amai gij hebt schoon billen!" ontlokte. Ach, kijk zelf maar. 

3 opmerkingen: