woensdag 1 augustus 2007

Help! Wie wil Choco adopteren?

Nu weet ik waar die niesbuien, die loopneus en die verschrikkelijk jeukende ogen, waar ik al ettelijke maanden mee rondloop, vandaan komen. Niet te geloven dat zoiets klein en onschuldigs als een cavia de boosdoener kon zijn. Het beestje zit immers, wegens plaatsgebrek in zijn kooitje in de woonkamer, royaal voorzien van hooi en ander lekkers. Soms mag hij eruit of bij ons op schoot. Vindt hij leuk, gestreeld worden.


Maar ik kan hem dus niet meer houden, hoe erg ik het ook vind. Ik ben immers degene die zijn kotje 2 keer per week moet proper maken en hem hooi moet geven.
Dus is er iemand bereid om Choco met goede zorgen te omringen?
Hij mag zijn huisje en zijn eet/drinkbakjes gewoon meenemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten