vrijdag 28 december 2007

1 jaar

Het is een jaar geleden. Een jaar geleden dat Mijn Liefde en ik samen eigenhandig onze Kleine Bloem op de wereld hebben geholpen. Het voelt nog steeds even onwerkelijk aan als toen. Mijn levendige herinneringen zijn intussen levendige flitsen geworden. Een flits van mezelf al kreunend van de pijn op een zitbal terwijl ik naar Martha Steward kijk en tegen mezelf zeg dat het nog niet begonnen is. Een flits van mezelf kreunend van de pijn in bad met mijn Liefde naast mij terwijl hij ook zegt dat het nog niet begonnen is. Een flits van mezelf op handen en knieën op bed terwijl ik bijna in paniek tegen mijn Liefde roep dat hij nu echt naar de vroedvrouw moet bellen want dat ik denk dat het nu toch wel begonnen is. Een flits van mezelf, amper een kwartiertje later, terwijl ik voorzichtig een warm vochtig wriemelend blauwig smurfje op mijn buik leg. Ze weent zachtjes, de vroedvrouw komt binnen en de orkaan gaat terug liggen

En vanmorgen zat er een mooi, net zo eigengemaakt pakje in de bus. Merci Jipie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten