zondag 18 juli 2010

Verbazingwekkende feiten ontdekt.

  1. Er bestaat zoiets als gesproken sms berichten. Bizar, een beetje eng en vooral heel erg onverstaanbaar.
  2. Ik, jawel ik, die vroeger nog geen 2 minuten aan één stuk kon rennen zonder zo dood als een pier neer te zijgen, hou het nu maar liefst 30 minuten vol!
  3. Er bestaan huwelijksfeesten met genodigden die het koppel nognooitvanhunganseleven gezien hebben.
  4. Meer nog, er bestaan zelfs huwelijksfeesten waarbij de ouders hun toekomstige schoonkind nognooitvanhunganseleven gezien hebben!
  5. Ik ben welhaast verliefd op mijn espressomachine. Vooral omstreeks 7 uur's morgens heb ik het zwaar te pakken, ik moet mij dan echt inhouden of ik zou het ding beginnen strelen.
  6. Poëzie kan hilarisch zijn! Deze bijvoorbeeld.
  7. In de regen fietsen tot je compleet doorweekt bent heeft iets leuks en bevrijdends. Vooral als je wind mee hebt. En plotseling blij beseft dat je geen wit topje draagt.
  8. In Plopsaland komen ofwel alleen marginale ofwel truttige mensen. En wij waren de uitzondering. Want we hadden gratis tickets.

    4 opmerkingen:

    1. 30 minuten wooow,ik ben bezig met Evy, en ben nu blij dat ik 3 minuten red (wel een paar keer met lopen ertussen)

      BeantwoordenVerwijderen
    2. @3. Tot onze grote verbazing lijkt dit ook in onze uitgebreide familie voor te komen.

      @7. Dat laatste overkomt mij zelden.

      BeantwoordenVerwijderen