maandag 5 juli 2010

Wat ik me tegenwoordig allemaal afvraag...

1. Hoe komt het dat ik zo'n energievretende Bloemen heb? En dan heb ik het over de 2 oudsten. Die zijn nu al 5 dagen weg naar de zee met Bomma en Bompa en ik heb me nog nooit zo goed en vol energie gevoeld!

2. Waarom veranderen de meeste vrouwen in stresskippen als ze gaan trouwen? De bruid van komend weekend slaat echt alles! Vandaag moest er zelfs geoefend worden op het liedje van Céline Dion, op de rode loper, om te zien of ze wel op het JUISTE moment op de JUISTE plaats stond...

3. Waarom doet de VRT geen remake van de start to run podcasts met Evi Gruyaert? Echt waar, één dezer dagen ga ik die muziek al joggend meebrullen. En believe me, dat is niet wat u wil.

4. Waar zijn de vitabiskoeken van vroeger naartoe? Die lekkere knapperige in dat roze papiertje?

5. Hoe lang duurt het voor het litteken op mijn knie is vervaagd?

6. In de lijn van de vorige: zal ik er fond de teint aansmeren voor het in aantocht zijnde 'bridezilla- huwelijk'? Of is dat erover?

7. Waarom bestaan er mensen die met 80 p/u over het kruispunt van de Rooseveltplaats racen terwijl het daar zwart ziet van de fietsers, waaronder ikzelf?

8. Wie is de uitvinder van de thermische lepel om baby's eten mee te geven? En is de persoon in kwestie daar eigenlijk rijk mee geworden? Wat dat zijn? Thermische lepetjes? Dat zijn lepeltjes die van kleur veranderen als het eten dat erop ligt nog te warm is om in baby's mond te stoppen. JA, dat bestaat.

7 opmerkingen:

  1. Die lekkere vitabiskoekjes vind je toch nog in de winkel? Alleen is de verpakking nu doorzichtig, maar de smaak is en blijft hetzelfde...ik koop er af en toe eens in de Colruyt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1) Omdat ze het karakter van hun moeder hebben?
    2) Omdat het echt wel een drama is als je 1 cm te ver staat?
    3) Omdat het eigenlijk een brainwashprogramma is?
    4) Bij ons op de kast?
    5) Een paar jaar?
    6) Hangt dat er niet van af of je lichte of donkere kledij draagt?
    7) Omdat ze zo snel mogelijk tussen die bende fietsers uit willen?
    8) Iemand die duidelijk geen besef heeft dat het eten toch nog ietsje warm mag zijn als je het aan je kind geeft, want die dingen blijven verkleuren, ook als is het eten afgekoeld hapklaar...

    Wat ik me nog afvraag:
    9) Hebben jullie al een nieuwe tafel waarvoor wij een tafellaken kunnen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol katrien
    9. neen, dat zal pas gebeuren als we ooit verhuizen denk ik.

    En zeg niet dat gij dat hebt hè, zo'n lepetjes?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @fam: neen neen, dat zijn NIET dezelfde!! Die van vroeger waren harder en krokanter. Die van nu worden meteen zo 'wak' in uwe mond. Het zijn eigenlijk betterfoods geworden als het ware.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lol bij punt 2!
    Maar het kan nog zotter hoor. Vanavond had ik een 'rehaersal dinner', een trouw met alles erop en eraan...om te oefenen. Zaterdag doen ze 't dan voor echt, maar met een wit kleed en een smoking erbij. Zot hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En vraag 4: je moet eens de 'schoolkoeken' van de Aldi proberen, je hebt ze met en zonder chocolade. Die zonder chocolade benaderen de Vitabis-koekjes van vroeger toch wel heel erg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen