dinsdag 8 januari 2008

Bacillen troef

Ik run momenteel een hospitaal. Ook mijn Liefde heeft het vlaggen.
Ik hoop ik hoop ik hoop dat ik ervan gespaard blijf. Rare maag-darmtoestanden is het laatste dat ik kan gebruiken. Mijn werk laat het namelijk niet toe. Want in de Doodsboetiek is het precies ook solden. Maar liefst 6 uitvaarten deze week! En dan zijn we nog maar dinsdag. Dat belooft.

Bovendien wil ik mijn baas niet teleurstellen (*aheum*)Hij complimenteerde mij vanmorgen met het feit dat ik vorig jaar amper 1 dagje ziek ben geweest. Raar, dat je daar complimenten voor moet krijgen. Alsof dat iets is om mee te koop te lopen. Alsof je een minder goede werkkracht bent als je een paar dagen vaker ziek bent geweest op een jaar. Alsof je daar dan iets aan kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten