vrijdag 4 januari 2008

Goed begonnen is half gewonnen

Wat een drukte was dat allemaal de laatste weken. Verjaardagen, Kerstmissen, Oudejaars-en Nieuwjaarsfeesten. Veel mensen gezien, veel geschranst, veel alcohol geconsumeerd, veel geld uitgegeven, veel gekregen ook, veel kinderen beziggehouden, en vooral weinig geslapen. Ik heb er zowaar een stijve nek aan overgehouden. Ik wist niet dat dat zo lang kon aanhouden, trouwens, een stijve nek. Maar liefst 7 dagen al draai ik niet enkel mijn hoofd, maar gelijk mijn hele lichaam om als er op straat naar me gefloten wordt ;-) Het is nogal een zicht.
Geen kersenpitten, geen tijgerbalsems, geen flexium en reflextoestanden kunnen baten. En breien lukt al helemaal niet meer. Sorry Misty Morgan.

Maar ik heb wel veel clichématige goede voornemens:
  1. 8 kilo afvallen
  2. mijn hometrainer gebruiken
  3. elke dag dubbel zoveel water drinken dan gewoonlijk (nu dus 2 glazen ipv 1)
  4. meer investeren in vriendschaps en familierelaties (vooral meer bellen)
  5. mijn telefoneerangst overwinnen
  6. met financiëel succes ons huis verkopen en daarna een nieuw kopen met een tuin, een garage, 4 slaapkamers, een living van minstens 100m², een uitgeruste moderne keuken en badkamer, een grote wasplaats en weinig werk
  7. meer gezag uitoefenen t.o.v. kinderen, dwz strenger optreden op gebied van TV kijken en mijn laptop terugeisen van Grote Bloem
  8. meer begrip opbrengen voor mijn baas
  9. tegen het einde van het jaar klaar zijn met alle trouwvoorbereidingen
  10. op z'n minst sportvrouw van het jaar worden
  11. de lotto winnen, of euromollions, nog beter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten