vrijdag 11 januari 2008

GSM-loos

Ik heb gehandicapt. Mijn GSM is spoorloos. Als ik bel dan hoor ik na twee keer overgaan: " This number is temporarily unavailable".

Zaterdag heb ik hem nog gehad en van dan af is mijn geheugen leeg. Ik heb een vaag vermoeden dat ik hem mee naar boven heb genomen en ermee gebeld heb terwijl ik multitaskgewijs vuile was aan het bijeenrapen was of zoiets. Dus misschien moet ik eens in de wasmand kijken. Of in de filter van mijn wasmachine.

En bij Base zijn ze ook niet van de slimste. Ik wilde daarnet even horen via mijn vaste telefoon of ik misschien al 246 voice mail berichten had waardoor mijn GSM unavailable was geworden.

Na het nodige 'Druk dan 1/2/3'-gedoe en na 2 keer mijn nummer verkeerdelijk te hebben ingetoetst en na 3 keer te eindigen een hekje i.pv. een sterretje, zegt de telefoonstem:

" Toets uw paswoord in en eindig met een hekje" .
Doh! Wie kent er nu zijn f*cking paswoord?
Daarna ging de stem rustig verder:
"Indien u niet in het bezit bent van uw paswoord, toets dan uw nummer in en we sturen het u op via SMS" ... Ja halloooo!



Zo ziet'em er dus uit.


Dus als je hem gezien hebt, bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten. Maar niet op mijn gsm, voor alle duidelijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten