zaterdag 12 januari 2008

Wie zoekt die vindt...


Zoals het een echte vrouw betaamt heb ik verschillende handtassen. Voor elke verschillende gelegenheid een verschillende saccoche, om het zo te zeggen. En in die verschillende handtassen zitten vaak verschillende zakjes en binnenzakjes, waar je vaak verschillende voorwerpen in verbergt en later, soms veel later, opnieuw terugvindt. Als je eens goed zoekt. Ook verloren voorwerpen... Need I say more?


Het unavailablebericht had bovendien niks te maken met een mogelijk verwisselde simkaart door een mogelijke pikkedief. Neen, mijn Liefde (die mijn volste vertrouwen heeft gekregen op het financiële vlak van onze relatie) heeft mijn rekening te laat betaald. Even probeerde ik nog om hem voor deze grove fout terecht te wijzen maar het mocht niet baten. Hij dreigde ermee om al ons spaargeld door te sluizen naar een Zwitserse rekening op ZIJN naam en na ons ja-woord stante pede de scheiding aan te vragen. Ja wadde ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten