maandag 8 februari 2010

Perpetuum mobile

Een nieuw kleedje, een nieuw begin. Ik denk dat mijn leven zo een beetje in elkaar zit. Altijd weer opnieuw beginnen. Iedere dag opnieuw opstaan, opnieuw een kop koffie, opnieuw beslissen wat we gaan eten, opnieuw op de weegschaal en denken:" vandaag begin ik opnieuw.", en dan elke avond opnieuw teveel koekjes eten..., opnieuw haastend door de ochtend en avondspits, opnieuw voornemen minder TV te kijken, meer boeken te lezen en vroeger te gaan slapen.
Opnieuw afscheid nemen van de meest intense periode die een moeder met haar kind kan hebben, opnieuw de draad oppikken op het werk na vijf maanden thuis met Babybloem.
Elke keer opnieuw ervaren hoe mijn Bloemen me vervullen met geluk en het heerlijke gevoel dat ze mij, dat ze àlles compleet maken.
Opnieuw beginnen zonder loslaten. Eigenlijk gewoon verder gaan dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten