maandag 15 maart 2010

Auw auw

Ik praat tegenwoordig een tikje onduidelijk. Soms brabbel ik zelfs. Want ik heb pijn in mijn mond. Aften zijn het. Ik tel er drie, en telkens er één verdwijnt, wat gemiddeld een week of twee duurt, komt er weer een ander voor in de plaats. En alle eten doet pijn, vooral de kiwi's, die ik probeer te eten omdat wat extra vitamine C goed zou zijn. En cracotten zijn ook een hel, net zoals warme soep. Zo wat alles dus, behalve yoghurt of platte kaas. Of ijsjes, denk ik, maar die mag ik nu niet meer eten want daar zitten teveel punten in, dus dat kan ik niet testen, jammer genoeg.  Zielig hè? Want daar zou ik nu misschien echt mee geholpen zijn.
Oh ja, ik had nog een potje Pyralvex staan, dat zou helpen naar het schijnt, maar toen ik dat erop smeerde, pieste ik net niet in mijn broek.
Iemand andere, minder billendichtknijpende tips?

4 opmerkingen:

  1. waterijsjes, vooral de raketten daar zit zo goed als niks in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Joke, maar het blijft fruit en fruit pikt. Zelfs de meest overrijpe banaan die je je kunt voorstellen heb ik daarstraks met veel leed en moeite kunnen binnenspelen.
    Ik denk dat ik toch de tip van jipie eens ga proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spoelen met isobetadine mondwater? Daarna heb je zo n vieze smaak in je mond, da je nog nergens zin in hebt... 2 vliegen in 1 klap :-)

    BeantwoordenVerwijderen