maandag 16 juli 2007

Af van afval

Ok, 7 à 8 kilootjes kwijt. Dat is toch niet overdreven veel vind ik. En het is nodig. Ik wil af van mijn 'sugarcravings' en mijn avondlijk chips -en koekjesgegraai. Het is niet goed voor me. Plus ik zet ervan uit. Mijn twee mooie strakke jeansbroeken liggen nu al meer dan een jaar te verstoffen in mijn kast. Straks is strak weer uit de mode. Het is bijgevolg hoog tijd, vijf voor twaalf zoals men pleegt te zeggen.

Dus vanaf afgelopen zaterdag zit ik weer op de trein naar South Beach, samen met mijn Liefde. Die heeft het welgeteld 15 uur volgehouden want hij kwam net tot de conclusie dat hij "maar gewoon wat meer fruit gaat eten en wat minder M&M's en dat daniootjes toch ook wel lekker zijn zo 'savonds".

Het heuglijke nieuws is dat ík toch al een rosbief van 1kg minder moet meezeulen! Oef. Het werkt dus nog steeds.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten