donderdag 8 november 2007

Relaxen in de Colruyt

Weekendje met vrienden voor de boeg. Naar Breskens dit keer en opnieuw in zo'n Roompotresort. Burgelijker en meer doorsnee kan het niet zijn, maar ach, je bent eens weg. En het is wel handig want je hebt alles bij de hand. Deze keer moest ik de boodschappen doen. De lijst was reeds tot in detail samengesteld dus ik dacht, ik maak het me makkelijk en maak gebruik van de Collect & Go dienst van de Colruyt. Hoewel ik hier voorheen al enkele keren succes mee geboekt heb, wilde het deze keer maar niet lukken. De site (die gewoonweg uitblinkt in gebruiksonvriendelijkheid) wilde niet inladen, daarna lukte het amper om in te loggen, daarna vond ik niet de gewenste produkten terug, laat staan de gewenste hoeveelheden, daarna gaf ik het op en ging ik vandaag na het werk dan maar geheel ouderwets en hoogstpersoonlijk boodschappen doen. Wat zalig was! Ik ben nog nooit in een Colruyt geweest die zo leeg was! (Van volk bedoel ik, hè). Bovendien ben ik geen enkele keer aan de kant moeten springen voor een voorbijracende palletenkar. Ook werd ik niet gestoord door vervelende gestresseerde mensen die mij bezeren in al hun onkunde om met Colruytkarren te rijden. En ook de beenhouwer leek te popelen om iets te doen te hebben want hij was heel gezellig en vriendelijk toen ik vroeg of hij nog een gourmetschotel voor me wilde maken. En zelfs de rekening viel mee. Eenmaal thuisgekomen heb ik alles wonderwel in mijn ijskast kunnen proppen (er was zelfs nog plaats over) en heb ik Grote Bloem (die zo goed had meegeholpen met het uitladen) en mezelf na al die positieve energie getrakteerd op een heerlijk stuk Côte d'Or met hazelnoten (- 1 Euro voor 3 pakken)
Dus, als je het mij vraagt, dat weekendje kan alvast niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten