maandag 21 juli 2008


Ja lap zeg, nu heb ik blijkbaar één of andere award gewonnen. Zoiets krijg je natuurlijk alleen maar van maffe mensen. En nu moet ik zelf 7, ja echt waar, ZEVEN (!!), andere blogs nomineren. Dat gaat mijn petje teboven. Ik lees niet veel blogs. En de meeste mensen die ik lees hebben 'tvliegend sch**t aan zo'n dingen. Potverdorie nog aan toe zeg. En er zijn nog regels aan verbonden ook. Jomma jomma, zit er aan alles dat ik krijg dan altijd een gebruiksaanwijzing?

Regels van de Award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.

2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.

3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en desings opvallen. Te zot voor woorden.7 blogs, pfffff. Bij deze voel ik mij zo vrij deze regel te veranderen. 5 zal al wel genoeg zijn zeker.

4. Zet de links van deze site's op je blog.

5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.


Ok, hier gaan we.
Op nummer 1, prijkt de filmblog van Mijn Liefde die op sterven na dood lijkt (de blog, that is).
Op nummer 2, de bloggende (op)jutters. Maar dat durf ik daar niet zeggen want dat zijn zo'n kwaaie en bossy madammen en ik hou mijn hart vast als ze erachter komen. Het kristallen ding zal mij in mijn gezicht worden teruggesmeten, vrees ik
Op nummer 3, mag deze piratenvrouw staan die, met haar heldere kijk op de wereld altijd weer een welkome en frisse afwisseling is in de sleur van het dagelijkse leven .
Op nummer 4, deze straffe madam, ook al ligt haar blog een tijdje stil, ze mag er werkelijk wezen. (zij én de blog, that is)
Pffffff, nog 3 zeker?
Ok, op nummer 5, deze colalollyman, hilarische held in vrije tijd en fantasie.
Op nummer 6, Vooralsof nog een korte en krachtige blogster.
En op nummer 7, deze spelletjesmens, want dan schiet'm misschien wel terug in gang, wie weet.

4 opmerkingen:

  1. Woehahaha, ge zijt er vanaf. Gisteren even gegoogled, dat ding gaat precies de hele wereld rond. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge krijgt hem zelfs nog eens extra van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Een handvol nee nee help doe me dat nie aan hè zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de schone Award ;)
    Ik heb het nu pas ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen