maandag 14 juli 2008

Kunnen zij het maken? Nou en of!

Hij staat in elkaar, ein-de-lijk, na wéken van ongeduldig afwachtend kijken naar de nog onuitgepakte doos in de hoek van de eetkamer.
Mijn bakfiets! Ik ben er super, super blij mee!
Ik voelde me vanmorgen als een kind dat met een vlinderbuikje wakker wordt omdat het een nieuw speelgoedje heeft gekregen waar het al jaaaaaren voor heeft lopen zeuren. Mijn grote dank gaat nu uit naar Mijn Liefde en mijn broerke, King A., die hem in 6 uur in elkaar gezet hebben alsof ze nooit iets anders gedaan hadden.
Ik heb er vandaag zowaar 30 km mee gefietst! De bloemen stralen als ze erin zitten, ik kan zelfs al fietsend een babbeltje met hen slaan of over hun gehelmde koppekes aaien.
En Kleine Bloem kan nu ook al "Ba-fis" zeggen :-))

10 opmerkingen:

  1. Ik heb het op den andere blog ook al gevraagd maar die hebben dat voorzeker niet gezien: waar koopt ge zo'n in elkaarzetbaar ding?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de kindjes was het een ware attractie! Zo koddig om te zien hoe ze ervan genoten om rond gereden te worden. En je kleine Bloem die er maar niet uit te krijgen was, slaapt ze nog niet in dat ding? :-D

    Volgende keer wil ik in de bak, es zien of je het dan nog zo tof vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @de maffe: ik heb hem besteld via http://www.bakfietsweb.nl/.
    Op die site gelezen over stuntverkoopdagen, naartoe gegaan, alles goed getest en dan een keus gemaakt. Hoe je hem in elkaar zet staat allemaal uitvoerig op de site beschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha en staan er versnellingen op of zij ge steendood als ge met dat ding gereden hebt? 30 km is niet mis dus dat doet vermoeden dat het wel meevalt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @de maffe: jawel jawel, shimanoversnellingen nog wel! Met 3 standen. Met een gevulde bak is de eerste versnelling het beste anders trapt ge u idd steendood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijne mili vindt 3 versnellingen al zijn het shimano's te weinig. Zou het mogelijk zijn er daar zelf meer op te zetten? Zeg ja anders wil hij zelf een bakfiets maken waar ik voorzeker nooit mee durf rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. qLol maffe :-)
    Ik denk dat ge er wel meer op kunt (laten)zetten, ja. Desnoods bij een gediplomeerd fietsenmaker als ge op veilig wilt spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ok,oef! Ik zal eens zo'n ding gaan testen denk ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet wel af en toe de handrem niet terug af te zetten ;)

    En hier klinkt het ook bafie

    BeantwoordenVerwijderen