dinsdag 29 juli 2008

Meisjesdromen

"Mama, jij moet naast mij komen zitten", zegt Grote Bloem. Ze kijkt naar haar nieuwe film die ze van papa heeft gekregen. Over Vlinderfeeën en monstertjes met de welluidende naam "Viezels".
Ik ga naast haar zitten en kijk geboeid toe.
Grote Bloem begraaft zich in mijn armen.
"Ik ben een beetje bang", zegt ze.
"Zal ik iets anders voor je opzetten? ", stel ik voor.
Neen hoor, dat hoeft niet. "Want ik vind die Vlinderfeeën mooi, mama. Die hebben mooooie vleugels."
...

"Als het morgen carnaval is mag ik ook een Vlinderfee zijn, hè mama? "

2 opmerkingen:

  1. Aha, een nichtje naar m'n hart!
    Fantastisch! Ik kijk er al naar uit om samen kabouters te gaan zoeken, elfenkoekjes te maken en toverspreuken te verzinnen!

    Groetjes,
    Het geile elfje :-D

    BeantwoordenVerwijderen