dinsdag 8 mei 2007

Voetbal


Wat is het weer een feestelijke tijd voor de voetballiefhebbers. Ze worden heden ten dagen maar liefst 3 à 4 keer per week getrakteerd op een wedstrijd, uitgezonden op onze, jammergenoeg enige, TV in huis. Wij geven geen geld uit aan TV blaadjes, en toch weet ik perfect wanneer het weer zover is. Dat zie ik namelijk 's avonds als ik thuis kom, de keukenkast opentrek om mij op de bereiding van het avondeten te storten, en de M&M's, de potatoechips of de winegums me weer eens in het oog springen. Voetbal op TV is dan ook meestal de enige reden waarom mijn Liefde alleen en op eigen initiatief een supermarkt binnenstapt. Misschien moet ik er maar gewoon mijn voordeel uit halen en wél een TV blaadje kopen, kijken wanneer er voetbal is, en mijn Liefde opdragen om die dag ook ineens de rest van de boodschappen mee te brengen.

1 opmerking:

  1. Hé, is voetbal bij jullie óók een snoepsport? Bij ons kan die bal niet rollen of er moet rijsttaart in huis zijn...

    BeantwoordenVerwijderen