maandag 28 mei 2007

Grieks














Mijn Liefde nodigde me vorige week uit voor een etentje. Waarom die eer mij te beurt viel ga ik even niet aan uw neus hangen maar ik was blij dat hij het voorstelde. Een serieus koppel heeft immers zo nu en dan een klapke nodig zonder gestoord te worden door wenende baby's of puberende peuters.
Omdat we al enkele jaren niet op onze favoriete vakantiebestemming zijn geraakt, zijn we dus maar eens gewoon in een lekker ouderwets Grieks restaurantje gaan eten. Mijn Liefde had een mengeling van koude en warme voorgerechten en ik een immer lekkere Griekse salade. Waarna hij bediend werd van een stevige mixed grill (for real meatlovers) en ik een heerlijke doradefilet met verse gekruide tomatensaus kreeg voorgeschoteld. En dat alles samen met een fris en fruitig flesje rosé. Smikkel smakkel.


We hebben dan maar ineens beslist dat we volgend jaar toch nog een keertje terug gaan. Om het af te leren. Zon, zee en souvlaki's, here we come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten