donderdag 24 mei 2007

Poetsvrouw 2

We krijgen een nieuwe poetsvrouw. Onze oude (jonge) K heeft haar ontslag gekregen van haar bazin wegens frequent niet opdagen. Jammer maar helaas. Maar we moesten niet paniekeren, mevrouw, want we kregen zo snel mogelijk een nieuwe. En inderdaad twee dagen later werd ik gebeld met het heuglijke nieuws dat we vanaf nu ene M. over de vloer gingen krijgen. M. is van Ghanese afkomst en "iedereen is zeer tevreden over haar, mevrouw." , bevestigde de bazin ons zeer optimistisch. Nogal logisch, dacht ik, want anders zou ze ook wel ontslagen worden zeker? Ik antwoordde dat ik het heel fijn vond dat ze al zo snel een waardige opvolgster voor poetsvrouw K hadden gevonden en dat ik erg benieuwd was naar poetsvrouw M.
Normaliter zou poetsvrouw M. morgen komen. Ik keek ernaar uit want ons huis heeft momenteel een rampenplan fase 10 nodig. Ware het niet dat Mijn Liefde zich genoodzaakt ziet om te gaan vergaderen van 10 tot 12 en dat ikzelf eveneens een meeting heb waar ik niet onder uit kan. En poetsvrouw M. een hele voormiddag alleen laten lijkt me nog iets te voorbarig, hoeveel lofbetuigingen ze ook mag krijgen.
Het ziet ernaar uit dat we dit weekend dus weer al de dweilen en de sponzen mogen bovenhalen, grrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten